BasilMarket

Sad Mask
Would you be so kind as to disable your ad-blocker on BasilMarket please? Your support is greatly appreciated.

Latest Posts

Nexon and Cubes

General

You guys need to outgrow this game already, with that money you could buy, idk, a xbox and mgs5, go out every weekend, buy protein?

Stuck on Base.WZ

General

Uninstall maplestory, then live a long and proster life.

Having trouble logging in?

Site

too intrusive, nowadays i only use a personal email and the corporation one, not gonna be creating a whole new email just for lulzwebsites, i'm too old for this. I'll save the things i have here and

How much did you blow on miracle time and your results?

General

This is why the game gets worse and worse. You keep giving nexon your good dollars, and they do nothing to even improve it reasonably. How can it be possible, that you spend $100, only to get a tier,

Things to farm for mesos

General

[quote=Massinclair]I have been making decent mesos by defeating the Elite Monsters that would spawn occasionally when training. I would get Cubic Blades (Sold for 7m each) and Clean State 10% (Sold 13

Odd problem 10 years tokens

General

[quote=auctionRyu]@DarthMason: Send a ticket, see if they'll hear you out[/quote] nah they never reply other than their standard format and never do anything, 7 years of mapling teach u that

Odd problem 10 years tokens

General

[quote=SANsaurr]You prob opened it on another character then?[/quote] no, always on this character, my bishop, since i wanna power it a bit

Odd problem 10 years tokens

General

[quote=wall]Must have not opened the box 1 or 2 days then[/quote] thats the odd part, since i pretty much stopped playing but recently tried to restart, these 2 weeks i specifically came online to do

Odd problem 10 years tokens

General

Hallo i'm curious about something: I have logged in every day these 2 weeks, and i specifically got those boxes with the 10 years tokens, all of them, now i'm 20 tokens short to get the golden item.

Worth opening?

General

[quote=iskono4ever]you can find it fun @EmilRiza since Broa and Khaini got merged , its like old days now , lot of pplz and so on[/quote] rly? i never run into anyone lol

Do I look like inuyasha?

General

pretty similar :D god i love inuyasha

General

shtty game, but this forum is always fun to read

Can this computer run maple story

Updates

Oh god, silly americans are hilarious and cheap

Free Skin Color Change?

Fashion

The only choices should be White, purple, red, light pink and yerrow.

LFgtMYSTERIOUS Maskbera

General

this is what happens when parents dont slap their children.

General

I dont like this asian I prefer the asian from orangemush

Maplestory Reboot renewed graphics teaser

General

This has to be a troll. The game would now would a puke fest because of all that move on the screen. No one could play.

General

reboot server sounds like "play on a older ms version" which would solve the whole game problem. before potentials, before the aoe cooldowns, before the game went to hell. they might as we

Old MapleStory Server

General

Y'all asians

General

are u even hot irl?

Ymck doesnt have anything on Broni

General

[quote=Crizit]BK*. Much thanks.[/quote] <3 hi bby ily

More World Alliances Are Coming June 9

General

[quote=AshleyAttacked]Scania never wants friends. It's the NYC/London of world servers...bringing with it all the arrogance NYC and London have towards other cities/servers.[/quote] boy did i chose

Cant access Basilmarket account

Site

[quote=quil] GL with your endeavors[/quote] LOL who talks like that? What color is your fedora ahahahaha

Massive lag

General

i'm more surprised that ppl are even playing this game still haha, the event its not even that good :s

Playing Maplestory Again

General

everything costs billions now you're wearing a zhelm so lol just play for the lols till u get bored, which u will, then move on to the next thing

General

This is how paedophiles get you.

Site

omg this looks so good o_O BROMARKET sounds so good, i'm being 100% serious

question about root abyss

General

[quote=iambackfool]Awwwww does the little 5 year old baby feel like a big man after telling someone off on the internet?[/quote] he sounds fat and hairy, idk

Hi Nexon, heres a valid question

General

It's a sad thing to see a game like maplestory go through a slow painful death, it was a fun enojyable place and made many friends over the years that i currently keep, even tho i stopped playing yea

Hi Nexon, heres a valid question

General

Hallo. Here's a question for your team, since you're looking at the forum apparently. When are you going to finish the game and release the Black Magician? Because you're starting to develop and

Compensations coming tomorrow D

General

-crickets-

The meaning of everything

General

One would think by now, there wouldnt be any "maple addicts" anymore, since the game became so broken. There are better choices out there, try playing Tomb Raider, its an amazing game with

General

They should cut channels at half, because there's not much people playing the game anymore, then focus thouse resources on improving the game itself

Site

I like comming back from time to time, just to check whats new on the site. I pretty much quitted maplestory off to rule with an iron fist on the real world with the family businesses but i still find

New Trainin Maps

General

How do u get to singapore/MP3 maps nowadays? :o

Old Maplestory

General

[quote=LuizEvilx]it was boring, tedious and lacked content, so no thank you. was it more balanced between jobs and funding? yes, but it was too boring still. I had good friends back then, and still h

Will there be a hell ban?

General

._. i'm more amazed by the fact that people still care that much about this game to invest time merching

Next coin shop

General

[quote=CherryTigers]I really hope it comes soon.. :/[/quote] omg ur avatar would make an awesome rl costume for one of my future kids *-*

Legendary Armor Shard Uesugi Clan

General

@SpiderMonk3y: THANKS i'm gonna try this out ;)

Legendary Armor Shard Uesugi Clan

General

where is that boss anyways? or how do i get to it? is it worth it? or is it a 'just for lols' boss, like zakum?

Marvel is back, mean Grimorel is back

General

[quote=Raiden]Oh man, "Mr.Espanol Pro NL" and "Bamboo hat Grimorel guy who makes petitions" in the same thread. Every week I see the same thread from these two >.<[/quo

Why Nexon, Why?

General

You people and your slaves, lol

who remembr mapelstory farms

General

justasianthings

The smega spams in Scania though

General

I miss reading interesting smega wars in broa

Horntail solo?

General

oh that's awesome, and is there a limit?

Methods to make billions of mesos? 100% No use of Nx

General

nah you're gonna stay poor then bore out of the game :~(

wtf attack on titan

Anime

why are you people complaining? that sonds more interesting that maplestory, which is pretty much dead and not worth discussing anyways

General

TONS of amazing people and old friends i met back in Broa 2005-2009/10/11? (when i took a break off mapling srsly)

Injecting money in the game ?

General

[quote=ladyvuitton]You can be a high-class maple waitress for young male maplers. That's how I got my max range.[/quote] Hah, the young str8 horni azns, i should make a female char

Help Dont have access to account email

General

[quote=nicklewellen]Holy cow. I have a couple zhelms and wg's from back in the day, youre saying all thats worthless now? im sorry I stopped playing right before the big bang....[/quote] all worthle