BasilMarket

emtine's Screens & Videos

What did you learn in game today?

Latest Posts

USC update 3

General

@cocobenz: Ah the good old days of waking up early just for maple, to be filled with utter disappointment because nexongg.

Post your picture thread

Chat

[quote=pikacheww][url=http://imgur.com/a/orUw0#0]I donated my hair yesterday so my hair is pretty short now... :( I really miss my long hair too :~([/url] @TheMoneyMam1 : I think your hair and makeup

Post your picture thread

Chat

Check out these spiderleg lashes of mine, ahuahauehaue. http://i.imgur.com/syCjV1o.jpg?1

Getting Hacked/Compensation

General

They wont compensate. My friends have tried emailing and gave many screenshots of proof that she got hacked. They said that they couldn't compensate and then gave tips on how to prevent your acc from

Any dailies Im missing out on?

General

[quote=Axnslicer]If you have a hyper tele, Ephenia is a fairly convenient boss.[/quote] Theres quite an annoying prequest for her, isnt there? :/

How to level 160-165

General

[quote=jerry5000]godly? then do cht and ht +the boss+cahos zakum, should get u 2 level per day[/quote] are you sure 2 levels per day cus i do cht, ht, gollux, hilla, czak, ra and that only gets me li

Most Epic Maplestory Bgm?

General

[quote=DrY3sMan][url=https://www.youtube.com/watch?v=wQxSIH9n2vI]Hekaton[/url] [url=https://www.youtube.com/watch?v=HyEPAX6BS5Y]Magnus[/url] [url=https://www.youtube.com/watch?v=iU--7d3GLn8]Vellum[/ur

Iphone 5 Vs Galaxy S5

PC

im proud of the galaxy voters

Shining Santa Boxes

General

[quote=MinatoThe4Th]what can you get from the boxes?[/quote] You can get nut coins from the christmas sock that it gives, exp and drop buffs,

so 10k maple points will be given in feb?

General

[quote=epikkhighh]where did it say it was for me?[/quote] Thats a bit mean... He was being nice regardless...

i found this guy on maple front page

Chat

too many pics uploaded at once LOL but holyyy carppp :$

didnt get my hottime?

General

maybe try checking on another char, on the same acc if the box is still there

Tech

um if i remember correctly (if its also the right program) you draw a square in 2d, click insert/annotate (sorry i dont remember) at the top then look for the option that says EXTRUDE. click on the s

What is the fastest way to Sand Rats from New Leaf City

General

[quote=Serenacle]go to root abyss, use a sleepywood return scroll - go to 6 paths crossway - pantheon - magatia - sand rats[/quote] omfg geniuuuuuuuuuuus

General

nope bopnope nope nopen ope

Draw the person above you

Art

@Doutei: cute

Draw the person above you

Art

@curesword http://sketchtoy.com/58898315

Draw the person above you

Art

reserfed for a boveee ~~ if i have time

Chat

@Spiritual2: too personal c:

Chat

@Spiritual2: i would but some of them are my friends :[

Chat

[quote=HastyHeist]if you think that's cute, you've seen nothing[/quote] ^^^ exactly. p2s lulz

which harry potter character are you?

Chat

hERMIONE GRANGER LOL You're extremely intelligent and well-read. You're respectful of rules and authority but you have your own firm principles and opinions. You like to be right all the time but you'

Chat

i like the first one

MapleStory is stable

General

Can't even play bingo properly, sob

some questions bout thieves

General

i hate to admit it but i think NL is best :{

Favorite league champ and why

Chat

luxy puxy cus laser

What do you think about the compensation

General

[quote=dylansgirlac]is this actually true o.o[/quote] http://maplestory.nexon.net/news/news/current/00HOT/maplestory-rollback-update yeah ~!

General

bumping so other people can see ~

Lets play a game

General

-Ign extalia mssssssssssssu :p -syle wew <3 -range :~( 2g for me

Lets grind all night long

General

the jap musiccccccccccccc edit: SO MUCH ANIME

Favorite League Champion?

Nintendo

[quote=Chr0nicles]Another thread on that? I already saw this like 8 times... o.o OP : My favourite is Lux![/quote] Mine's lux too but i don't think this league is about this league haha

Thoughts on bishop post red update?

Bishop

i dont know whats happening to bishops after red LOL EDIT: NVM I READ IT ITS SO COOL

GMS

i think f]c]u]k is censored... one of my ign has that word in it .... what do? D:

Chat

cuuuuuuuuute

Current song that you are listening over and over?

Chat

http://soundcloud.com/edmtunes/avicii-project-46-crime-culture-code Im really bad at linking sorry

If You Could Have Any Company Buy MapleStory

General

[quote=EchoMyToots]Riot games, they're a very community based company, which is why their game is one of the most successful[/quote] I strongly agree

Nexon went overboard with the new censor system

General

[quote=UAPaladin]Ultradonkey dnigh (used in good night) event gm class n3x0n ngr (used in a lot of words) ass cashshop i hate eggplant And a bunch more are the new censored words[/quote] ... i dont.

What are some good animes?

Chat

rosario vampire highschool dxd O.O theyre not very long though. 20ish episodes

Chat

[quote=SmashFace]@Emtine tastes delicious, I would know.[/quote] WOWWWWWWWWWWWWWWWWWW :c

how do you feel about your future?

Chat

yes ; A ;

What happened to Khaini? qOp

General

Died -sadface-

Art

[quote=NippC]http://sketchtoy.com/35284299 @Crazymaster http://sketchtoy.com/35285125 @silkym39 http://sketchtoy.com/35285649 @lostelevenRR http://sketchtoy.com/35286482[/quote] HAHAHAHAHAHHAAH

Art

omg me pls

Who were/are the most famous basilers?

Fun

@iowncloud: I know right TT _ TT I really wanna know the reason why she got bannedss

why do they call it the xbox one?

Chat

@SmashFace: STAHHHHHHHHHHHHHHHHHP :c

why do they call it the xbox one?

Chat

[quote=free321123]Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?[/quote] .. omg WHAT THE EFF RILEY ? @smashface

Why is LoL fun?

Chat

[quote=yomamma1134]because its like a strategy game like Dota and starcraft which were extremely popular. But LoL has a lot more features in the game that make it more popular such as the runes and m

Who were/are the most famous basilers?

Fun

i only remember ladyvuitton

Chat

i love howtobasic

post your tumblrs and

Chat

http://www.ru3429/tumblr.com :) I mostly reblog ... girls and yah sometimes things that I find humorous and sometimes really pretty landscapes ahaha