BasilMarket

Sad Mask
Would you be so kind as to disable your ad-blocker on BasilMarket please? Your support is greatly appreciated.

Latest Posts

Old MS Player asking for P/C

General

Nah not really anymore

Normal Pink Bean boss - Solomon 11

Buccaneer

@cris1000: I am repotting when I get hit except its annoying as hell because its basicly hit the statue once, pot and rinse and repeat. Going to take a shitload of pots then considering the two 1:1

Normal Pink Bean boss - Solomon 11

Buccaneer

I'm trying this on my Lv 167 Buccaneer but I can't even get past the first statue (solomon?) This guy keeps reducing my hp/mp to 1 with freaking every single attack. I can't even get 3

P/C perm intergalactic set Scania

Merch

Yea the owl only showed some parts where people are asking 4b for each piece. X_X I'm a returning player so yea don't really know prices.

P/C perm intergalactic set Scania

Merch

As the title says how much is a whole permanent set worth?

P/C clean sweetwater knife in Scania

Merch

So how much is a clean one?

how much is this worth

General

how much is the whole set worth then? - gloves - overall - shoes - hat

Just made me realise I wasted 3 years of my life

General

Sha Sha De Yong Gi!

Store permit or cubes?

General

Store permit

How do you get rid of beggars?

General

umm...i just run away rofl easiest solution or get some distance, drop a 1k bag and then explode it :P

damn you gms!

General

Dude...u can just log back in...

Maple story exploited weaps?

General

[quote=palpalpalz]Nah, they will be lookong for MASIVE mount of stuff.. so just keep it, unless its like 20% scrolled several times. In that case, just drop it[/quote] hmm..massive amount...how many

Mech- The fastest GFA you'll ever get?

Pirate

hmm interesting could u tell me the training spots too? :D

Evolving Rings #1 Stackable?

General

well my Evo ring 2 (17) stacks with my Evo ring 2 (11)

So lucky with cubing

General

ben je nou stoer :P

So when's Ani gonna leave?

General

i like Ani raid! :D

Equip Enhancement Scroll Price Check in Scania?

General

I see it in the FM for around 3m

Cubing question, epic to unique

General

ha i can't even get rare -> epic :[

What do you do when you blow up an item?

General

rage and rage more

I hate 60% scrolls

General

seriously u ever tried enhancement scrolls....80% succes rate my ***....even 60%/70% scrolls work more often then enhancements -.-

did i make a profit on

General

lol nah u made loss

Can invisible shields be used on Kataras?

General

well..u could just go into the CS and try it you know...

Boomerang step 20

Shadower

btw P/C Shadow Shifter 20 in Scania?

Boomerang step 20

Shadower

Hey, so does anyone know where i can find boomerang step 20? Do Soul teddys drop it?

P/C Dragon Kanzir!

Thief

Hey can u guys give me an Price check on a 100 att 7 slots U/H Dragon kanzir?

Maple story fees?

General

u subtract 3% off the total price. example. 150m 150,000,000 x 0,03 (3%) = 4,500,000 u get 150,000,000 - 4,500,000 (fee) = 145,500,000

My Number 1 Grinding Song! What's Yours?

General

[quote=firionxx]I'm so surprised, not many people on basil likes A7X. It's all about japanese crap or techno. But uh, Afterlife > all[/quote] i hate A7x because its so emo/hardcore

My Number 1 Grinding Song! What's Yours?

General

[quote=diversoul]This... when bossing o.O http://www.youtube.com/watch?v=3OkFLdPaoZQ[/quote] lol what a emo

My Number 1 Grinding Song! What's Yours?

General

[quote=KDotKraze]http://www.youtube.com/watch?v=uULz2myA3jo http://www.youtube.com/watch?v=UexCBJF_n-4&feature=related This is now a dubstep thread.[/quote] lol...wow those are the worse dubstep

good or bad deal? o_O?

General

umm whats an BB ring?

Transformers war for cybertron PS3

Chat

so...does anyone wanna play co-op with me :D?

Transformers war for cybertron PS3

Chat

Hey guys, Anyone wanna play Transformers war for cybertron co-op campaign with me :D? I need help with the trophies.

Reverse pescas or Reverse killic?

General

Any idea on how much Att an end game dagger should have?

Reverse pescas or Reverse killic?

General

[quote=StealthEXE]Think about a VIP Dagger. They might cost 200m more but it has resale value; one day if you choose to quit your Shadower, you can atleast sell the dagger :) Plus you'd get 120+ pot

Reverse pescas or Reverse killic?

General

What Att should I aim for and how can I maker a good one like with what crystals etc.

Reverse pescas or Reverse killic?

General

Hey guys any idea on how I should scroll an reverse dagger? I don't got money to back it up so if it blows im screwed...

Reverse spear or Crimson arcglive?

General

i would go with reverse because it can lvl up and that adds bonuses

fastest cygnus to 120

General

[quote=featherflare]It doesnt make a difference, however the skill you get for your UA is class restricted. Ex: You have a lvl 120 Blaze Wizard. You can make a UA that is a Hero with Soul Driver. War

MapleStory getting boring after lv 120?

General

[quote=choppyshrimp]ikr, im 135 dawnwarrior, its boring as. i just solo zak for fun =/[/quote] Ha too bad cygnus knights only get to Lv 120 :P

P/c Speed Infusion 20 (70%)

Pirate

Well I saw it in scania for 10m so I guess it's around that.

Duey Doesn't Work?

General

Wow...what a BS is that...just when u need Him

Duey Doesn't Work?

General

Hey, Is duey working for anyone?

Disconnection problem "error code: -2147024883" ?

Updates

more people has this problem but no one knows a solution :(

P/C Lv 80 Warrior Helmet

General

aww man so even the accuraty doesnt affect it?

P/C Lv 80 Warrior Helmet

General

How much is this Blue Dragon barbute worth? stats: 2 str 82 W def 7 slots U/H ----------- potential: 3% Luk 10% chance to fall in Love for 10 seconds when hit (?) +32 Accuraty btw, whats that fall i

First level 200 Evan!

General

[quote=anth0ny000]i bet first 200 evan will be that chick that made 120 ck in 14 hrs.... i forgot her name[/quote] wasn't that a guy?

Evan comes out tomorrow are you excited?

General

i could care less...

Old Party Ratio or 3x Exp Cards?

General

old party ratio...because its free and 3x cards not :P

Anyone getting fed up with Arans?

Aran

[quote=shivam101]yea arans keep ksing me while i try to train at lower ascent[/quote] Dexless sins getting KSed by arans? :D

Need advice from a girl (reward for best answer)

Chat

You can do it! :D