BasilMarket

Sad Mask
Would you be so kind as to disable your ad-blocker on BasilMarket please? Your support is greatly appreciated.

Latest Posts

Is reboot active?

General

actually botters are irrelevant since you can't trade. for leveling up, yeah I guess they can use it but honestly it's not like they can monopolize the economy like they have in, say, bera. it's a

Kms account

General

@alexstahp: which from what I understand, takes a ssn for some reason to get. ahhh it's frustrating

Kms account

General

you can't play unless you have a korean social security number. I am signed up too and have client installed, only to find about that after further inquisition. Such disappoint.

Finally all 12 link skills

General

oh right! bt, I totally forgot for some reason. bt is WAY worth it if you have one. I forget what level my cygnus blessing is at but additional status resist is awesome. less mesos spent on resist pot

Finally all 12 link skills

General

stance is so useful for some of my chars, it has become integral. lumi, for example... heard they're changing it, however. if you want to go through the hassle of the core collecting for jett, which

Guide on how to be pro and famous in Maplestory

General

[quote=betaboi101]How 2 be famous on Mapl: 1. Make videos that showcases cubing/ marvel/ surprise boxes/ scrolling/ any other kind of Nexin gambling. Maplrs like to see others fail. 2. Stream every

General

a deal is a deal, what does he think you are? customer service at walmart?

Funding Level 170

Luminous

@Blackinup: even tyrants and cra alone aren't enough. it's so bad lol. and i have all of the link skills too, mostly 2+/maxed

i created a character but

MS2

formally, in less than an hour since time differences :) 31 minutes or so. I'm already registered and making sure everything is ready to go

Omg Grill Master Confirmed

MS2

soon.

Funding Level 170

Luminous

[quote=Blackinup]everyone has different tastes lol.[/quote] it's not that I don't LIKE lumi, trust me. I love the whole lumi concept, AoE, multi targets, the character concept that I actually relat

Scrolling a meister shoulder

General

I forget how I scrolled my meister. it's been awhile, but you should be able to at least trace it

Stance for Lumis?

Luminous

mihile stance was the best thing that ever happened to me as a lumi when I got it. get it. get it now.

Funding Level 170

Luminous

you will regret this :( I mained lumi for over a year

Zero,night walker or keep playing wild hunter

General

find the answers within yourself

Top 5 mages Pre-reboot // post reboot

General

what losing stance no no no why would they even

Lv 210 no further

General

level 3 links, that's it.

Compensation time?

General

@Evenings: yeah yeah, I know lol

Compensation time?

General

like seriously, I don't understand the whole maple community fixation on compensation lol :3 it's like the biggest group of whiners I have ever seen >_> honestly

unscheduled maintenance guys?

General

not only that; maplestory wasn't the only nexon-related game that went down for unexpected reasons. the hostility people send at nexon is really self-perpetuating.

Are Kaisers trash when unfunded?

General

cannoneers are very underestimated @idropthebass they are really strong in my experience, even without insane gear and all links

Arans training

Aran

there's also tendonitis...that's always fun. if you grind enough, eventually you can't move your thumbs. true story

Guide on how to be pro and famous in Maplestory

General

[quote=EddiePhan]How to be pro : Reach 2m2m no clown without spending a single buck on NX[/quote] lol people don't believe you though <_> I have learned the more you avoid people, the more the

Link skill question

General

DA- % damage Kanna- % damage Lumi - % pdr DS - % boss damage Zero - % I forget but multiple things Mercedes - additional exp/not best for bossing in itself Phantom - % crit rate Mihile - 100% stance C

Anyone else excited for Lotus?

General

I've seen videos of what appeared to be an easy mode. I've only been waiting for this content for years <_>

Whats worse botters or exploiters

General

well, if botters and exploiters aren't in the same category, then I vote exploiters because they're doing what they do knowing the harm it will cause on some level

Brug About Your Best Nub Moments? beta man

General

Str Sin, because str is str. also um, I was in the first round of ludi pq and we all died to invincible golems trying to kill them. what else... potions costing too much is still an issue, but when I

Whats the best guild in Bera?

General

@Tedster0319: lol I remember the times... so much drama. things seem relatively calm these days, without as many flame wars, as far as I can tell xD I'm kinda glad about that

Different Black Heaven end of act 1 scenes?

General

@Vimi: yeah it'd be beneficial I think to anyone interested. not everyone has the option to do it so I might as well

Different Black Heaven end of act 1 scenes?

General

[quote=BlissHD]For Zero: Basically, Alpha feels that him and Beta have no business in helping out the Alliance, that it is none of their concern. But Beta convinces him to help, especially by making

Random Hits that attack through wep atk cancel?

Mercedes

it's something I've experienced regardless of class, actually. it's pretty consistent

whats the point of playing this game once you reach the max

General

well, the point for me has always been fun, so cap level or damage never stopped me from playing since it was never my motivation, even though I did hit that point before.

Whats the best guild in Bera?

General

@Tedster0319: it's been awhile. Did fairytail disband?

Whats the best guild in Bera?

General

wait lt3 disbanded forever ago didn't they?

Post your miracle time results

General

don't worry, you will in the future. keep up that spending :D

Is Boss% Necessary?

Mercedes

nothing is necessary in this game. it just depends on what you want anyways, and you don't need to cap to kill things anyways, so... I don't think boss is necessary per se. it can be useful, but I m

Too Many Worlds No Point

General

@TheQueen: yup lol, can't disagree with that.

Too Many Worlds No Point

General

I didn't mean on the forums either. if people put together some sort of formal movement like a petition, things might go somewhere, but I think almost everyone is too lazy to take that sort of initia

My friends and I were talking about maplestory yesterday

General

I played with some friends and made some friends and did a lot of kerning pq. lol. a lot. there were some funny and frustrating moments, but pretty good memories in the mix

Too Many Worlds No Point

General

@TheQueen: I don't mean complaining on basil. lol

Richest Person In Your Server

General

so this is the who should I used social engineering to target thread xD prolly an arbitrary botter. wouldn't know the igns. usually gibberish.

Too Many Worlds No Point

General

you guys should have maybe said this years ago

Are both Basilmarket and Ms really this empty?

General

I come here when I'm bored, and so do other people, which tends to be a lot, so I wouldn't say it's *that* dead. lol

Miracle Time and Zero

General

pretty positive it is only with cubes, not wp.

Exp per Hour?

Demon Avenger

oh my god... all I can say is not enough. 2.4 and hour... that's probably higher than normal. leeching though is lame. Come on mang, get your da to 210 like a da, not a leecher. it took me a long tim

Attack speed question

General

let me put it this way...zero speed aura + mpe green + swiftness rune + decent si + blaze wizard speed buff + BaM = client crash :( also, for speed cap, the classest with the slowest attack speeds hav

Mobbing on Merc

Mercedes

change class

How do you think of IGNs?

General

things that are punny, a topic of interest, or symbolic. lol also some that are just true. for example: nosleepnow

Zero Achievement Thread

Zero

I know the feel. lol I switched from beta hair to beta hair

I there something that works against Dr ?

General

[quote=Blackinup]Pro Shane.[/quote] Shane class is best class. OP

Sad Mask
Would you be so kind as to disable your ad-blocker on BasilMarket please? Your support is greatly appreciated.
justaperson I'm glad they finally lifted the cap of char listing here beyond 30. The struggle >_<: 1 justaperson Heard rumors the Lotus part of black heaven is finally being released... not sure if true or not, ha 3 justaperson I was kinda twiddling my thumbs waiting for more content so I went to go play vindictus for awhile, justaperson I managed to acquire cosmetics and apply them to my pixels. Can I be a henesys hoar now? 3 justaperson Finally Nexon registered one of my high scores for RPS..... when I beat it on another character. I t justaperson Nexon glitched me again. They're like a Senpai inversion of some sort justaperson I achieved the Shining Star achievement for Star World, but wish upon the others that they live and justaperson Words of advice: get the separate 15 minute duration star world 2x exp buffs instead of the hourlong justaperson Sony:Korea::Nexon:___? justaperson I cleared the whole rps in star world and it won't update my score/rank :(

Games, anime, art

MapleStory2